پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد؛

کمبود زمین از موانع اصلی سد راه طرح نهضت ملی تولید مسکن در ایلام  

۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۱۲:۳۸ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: کمبود زمین در شهر ایلام از موانع اصلی سد راه طرح نهضت ملی تولید مسکن در این شهر است.

به گزارش ایلام رویداد؛ فرشاد دوستی با بیان اینکه بیش از یک سال از آغاز طرح نهضت ملی مسکن در این استان می‌گذرد، اظهار داشت: سهم استان ایلام در طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ هزارو ۶۰۱ واحد مسکونی است.

وی با اشاره به اینکه قرار است در مرکز استان شش هزار و ۶۵ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی تولید مسکن بصورت واحد‌های آپارتمانی ساخته شود، افزود: کمبود زمین باعث شده تا پس از یکسال، تنها احداث ۳ هزار واحدآن‌ها نهایی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: تاکنون سازمان جهادکشاورزی ایلام و آموزش و پرورش استان در واگذاری املاک مازاد خود پیش قدم بوده اند.

دوستی ادامه داد: کمبود زمین در شهر ایلام از موانع اصلی سد راه طرح نهضت ملی تولید مسکن در این شهر است.

وی، از مدیران دستگاه‌هایی که ملک مازاد دارند خواست: در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به واگذاری اراضی مازاد خود برای تسریع در احداث واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در این استان اقدام کنند.

گفتنی است: استاندار ایلام در آذر ماه سال ۱۴۰۱ با تاکید برضرورت تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی تولید مسکن از مدیران خواست: در کمتر از ۲ هفته نسبت به معرفی اراضی مازاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان