پایگاه خبری ایلام رویداد

 سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام خبر داد؛

توزیع بیش از ۲ هزار  تُن کود شیمیایی یارانه ای در استان ایلام

۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۱۷:۰۴ چاپ

ایلام رویداد |سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۴۱۲  تُن کود شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

به گزارش ایلام رویداد؛ سیامک بیگی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: از این میزان ۶۲۵ تن آن طی ۲۶ روز در اریبهشت ماه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه توزیع کود از طریق کارگزاران انجام می شود، افزود: در حال حاضر ۵۸ کارگزار مسئول توزیع کود بین کشاورزان سطح استان هستند.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام بیان داشت: سهم توزیع شده شهرستان دهلران در این بازده زمانی ۶ هزار و ۶۵ تن بوده که شامل ۶۴۰ تن کود اوره و ۱۰ تن کود سولفات آمونیم بوده است.

بیگی ادامه داد: کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی این استان در جهت اجرای دقیق دستورالعمل  ها به کارگزاران توصیه های در خصوص نگهداری و فروش نهاده های کشاورزی سایر تولید کنندگان , ثبت دقیق مشخصات بهره برداران به هنگام دریافت کودهای یارانه ای، در سیستم هوشمند،  نظارت برقیمت فروش کود های یارانه ای در همه ی کارگزاری ها نمودند.

وی با بیان اینکه کود سهمیه شهرستان سرابله   نیز تامین شده تصریح کرد: در این راستا ۵۴۴  تن انواع کودشیمیایی  بین  کشاورزان این شهرستان توزیع شده است.

ا نتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان