پایگاه خبری ایلام رویداد

 مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام؛

اداره کل حفاظت محیط زیست یکی از دستگاه های نظارتی در ایلام است

۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ۲۰:۵۳ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: این اداره کل براساس وظایفی که به این اداره کل محول شد یکی از دستگاه های نظارتی استان است.

به گزارش ایلام رویداد؛ علیرضا محمدی روز پنج شنبه در دیدار با فرمانده جدید انتظامی ایلام اظهار داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست، یکی از دستگاه های نظارتی استان است و براساس وظایفی که به این اداره کل محول شده است می تواند در زمینه حفاظت از محیط زیست شهری و حفاظت از عرصه های طبیعی و تنوع زیستی استان، خدماتی را به مردم استان ارائه نماید.

وی از تعامل سازنده نیروی انتظامی استان با اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام در زمینه حفاظت و حراست از محیط زیست و انفال الهی تشکر کرد و افزود: این اداره کل جهت برخورد با تخلفات محیط زیستی از قبیل: شکار غیرمجاز، تصرف و تخریب اراضی نیازمند مساعدت و همکاری نیروی انتظامی استان است.

سردار “جمال سلمانی” فرمانده جدید نیروی انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار اظهار داشت: نیروی انتظامی و حفاظت محیط زیست همکار و یار و یاور همدیگر هستند و همه ما وظیفه ای مشترک در راستای حفاظت از محیط زیست این سرزمین داریم.

گفتنی است در این دیدار در خصوص افزایش همکاری و تعاملات فی ما بین برای همکاری نیروی انتظامی با اداره کل حفاظت محیط زیست، بحث و تبادل نظر گردید.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان