پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |وزیر کشور امروز در سفر یک روز به استان ایلام گفت: ایلام در بخش صنایع دستی، سوغات‌محلی و گردشگری در مقایسه با سال‌های گذشته از رشد قابل قبولی برخودار شده و جان تازه‌ای گرفته است.


به گزارش ایلام رویداد، احمد وحیدی روز دوشنبه یکم خرداد ۱۴۰۲ در آیین کلنگ‌زنی سد گدارخوش روستای بانویزه استان ایلام اظهار کرد: رونق و توسعه صنایع‌دستی، سوغات‌محلی و گردشگری منجر به اشتغال و درآمدزایی خانواده‌های زیادی از استان ایلام در این بخش شده است.

وزیر کشورافزود: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان ایلام در زمینه اشتغالزایی مبحث صنایع‌دستی و گردشگری است که سال گذشته نمایشگاه‌های مثمر ثمری در عراق دایر شد.

او با بیان اینکه در نوروز امسال استان ایلام رتبه اول مسافرت‌های نوروزی ایمن را کسب کرد، یادآور شد: ایلام در نوروز امسال به یکی از پرحجم‌ترین مقاصد گردشگری مسافران نوروزی تبدیل شد.

وحیدی ادامه داد: با وجود حجم زیاد مسافرت‌های نوروزی بی‌سابقه در استان ایلام، اما طبق آمار ارائه شده از سوی پلیس راه کشور کمترین حوادث یا تخلفات رانندگی کشور در ایلام ثبت شد.

حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۸۸ واحدی شهر ایلام، بازدید از تونل یک و دو مسیر ایلام به مهران، کلنگ زنی سد گدارخوش، بازدید از پایانه شهید سلیمانی مهران و شرکت در نشست شورای اداری و ستاد اربعین استان در شهر مهران از برنامه‌های سفر وزیر کشور به ایلام است.

وزیر کشور صبح امروز دوشنبه یکم خرداد ۱۴۰۲ وارد استان ایلام شد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان