پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: با نگاه پژوهشی برای افزایش جذب دانش آموزان طرح پراکنده در مدارس شاهد استان اقدام شود.
به گزارش ایلام رویداد؛ علی درویشی روز چهارشنبه در نشست ستاد شاهد آموزش و پرورش استان که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد اظهار داشت: برای استفاده از ظرفیت بالای این مدارس با نگاه پژوهشی روند افزایشی جذب دانش آموزان طرح پراکنده شاهد در مدارس تخصصی خود دنبال شود.

وی افزود: نظارت بیشتری بر مدارس شاهد داریم و همکاران فرهنگی شاغل در اینگونه از مدارس را از بین بهترین ها انتخاب میکنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این نشست فعالیتهای شاخص آموزش و پرورش استان در تقدیر از آزادگان و خانواده های معظم شهدا تجلیل کرد .

جمال اسدی افزود: استفاده از پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش برای دانش آموزان کنکوری تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران  باید مورد توجه قرار گیرد چرا که پایگا‌ه‌های انتخاب رشته‌ی آموزش و پرورش از بهترین مراکز انتخاب رشته‌ می باشند.

پروژه مهر، طرح مشاوره تحصیلی، بحث و بررسی تراز نیروی انسانی مدارس شاهد و برگزاری کلاس های جبرانی افت تحصیلی و تثبیت یادگیری در این مدارس، طرح پراکنده شاهد و ارائه راهکار به منظور جذب دانش آموزان در قالب این طرح، بررسی وضعیت ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد در دوره های مختلف تحصیلی و … از جمله دستورکارها و موارد مطروحه در این نشست بود.

اتتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان