پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام ؛

ساماندهی زائر سراهای مردمی با رویکر جدید دنبال می شود

۱۴۰۲/۰۳/۱۲ ۱۶:۴۱ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ساماندهی زائر سراهای مردمی در استان تحت عنوان بیت الحسین(ع) با رویکرد جدیدی دنبال می شود.

به گزارش ایلام رویداد؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نجفی در جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان که با حضور مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین کشور برگزار شد، اظهار داشت: نقش مردم ایلام باید در اربعین جدی‌تر دیده شود و بازیگران اصلی اربعین با توجه به اقتضائات و شرایطی که در استان حاکم است مردم خود استان ایلام باشند.

وی افزود: انتظار داریم حمایت ویژه‌ای از برنامه‌های کمیته فرهنگی استان ایلام صورت گیردساماندهی زائر سراهای مردمی تحت عنوان بیت الحسین(ع) که سال گذشته صورت گرفت، امسال نیز با محوریت امام جمعه محترم شهرستان مهران با رویکرد جدیدی انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام  گفت: در مورد اعزام مبلغ به مرز مهران هم امیدواریم که با محوریت حوزه‌های علمیه، روحانیون و طلاب به مرز مهران اعزام شده و شاهد اتفاقات خوبی در عرصه تبلیغ باشیم.

کمیته فرهنگی اربعین ایلام نسبت به سایر استان های کشور پیشرو است

مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین کشور در این نشست گفت: درمورد فعالیت موکب های فرهنگی تلاش داریم که مجوزها توسط کمیته فرهنگی اربعین صادر شود و از این جهت نیز همکاری خوبی با کمیته اسکان وجود.

حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی افزود: الحمدلله کمیته فرهنگی اربعین استان ایلام نسبت به سایر استان های کشور، پیشرو است و اقدامات ویژه ای در استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان