پایگاه خبری ایلام رویداد

 مدیرکل ارشاد ایلام؛

مهمترین رسالت رسانه در جامعه امید آفرینی است

۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۲۰:۵۲ چاپ

ایلام رویداد|مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: مهمترین رسالت رسانه های استان در جامعه امید آفرینی و ارتقاء نشاط اجتماعی است.

به گزارش ایلام رویداد؛ علی هوشمند عصر امروز چهارشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان با اشاره به نقش رسانه در ترویج فرهنگ عمومی، اظهار داشت: شکل‌گیری فرهنگ در جوامع انسانی تحت تأثیر مستقیم رسانه‌ها قرار دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تزریق امید و ایمان به جامعه افزود: رسالت عمده رسانه در جامعه امید آفرینی و ارتقای نشاط اجتماعی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بیان داشت: در واقع رسانه ها نقش بسزایی در تحول و ارتقای کیفیت جنبه‌های گوناگون زندگی ایفا می‌کند.

اصحاب رسانه استان نیز در این نشست به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و درخواست‌های خود را در راستای برطرف کردن برخی مسائل موجود در این حوزه مطرح کردند.

لازم به ذکر است؛ در پایان از جمعی از اصحاب رسانه استان در راستای تعاملات مفید در حوزه فرهنگ و هنر و انعکاس اخبار این حوزه و نیز از خبرنگارانی که در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ تولید محتوا داشته‌اند، با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان