پایگاه خبری ایلام رویداد

در راستای تشریح طرح بزرگ پاداش صرفه جویی؛

برگزاری میز خدمت شرکت برق ایلام در مصلی شهر ایلام

۱۴۰۲/۰۳/۲۶ ۱۷:۳۵ چاپ

ایلام رویداد |شهروندان ایلامی روز جمعه در حاشیه برگزاری نماز جمعه از خدمات میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلام رویداد به نقل از روابط عمومی؛ مدیرعامل و مدیران برق شهرستان ها و بخش ها شرکت توزیع نیروی برق ایلام در حاشیه نماز جمعه این هفته با حضور در میز خدمت با شعار خدمت بی منت، تلاش صادقانه به تشریح طرح بزرگ پاداش صرفه جویی و مدیریت بار در تابستان پیش رو اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در حاشیه میز خدمات این هفته گفت: میز خدمت این هفته صنعت برق استان در راستای تشریح طرح پاداش صرفه جویی و نیز نحوه همکاری مشترکین در بخش های مختلف بود.

ولی الله ناصری افزود: شهروندان می‌توانند همواره درخواست های خود را از طریق شماره ۱۲۱ و طریق اپلیکیشن برق من با کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام درمیان بگذارند.

وی تاکید کرد: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان یک اولویت است که همه مسئولان و مدیران آن را دنبال می کنند.

ناصری برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم را گامی در جهت تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان دانست و گفت : انتظار می رود مردم استان با رعایت الگوهای مصرف صنعت برق را یاری کنند و امیدواریم که با همراهی ایشان تابستان امسال نیز مانند سال قبل بدون مخاطره و محدودیت در تامین برق سپری شود.

در این میز خدمت بیش از ۶۰ شهروند ایلامی با مراجعه به مدیران و کارشناسان شرکت توزیع برق استان سوالات و مطالبات خود را مطرح کرده و از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان