پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیر مخابرات منطقه ایلام ؛

دارائی های مخابرات جزو سرمایه های ملی محسوب می شود

۱۴۰۲/۰۴/۰۱ ۱۶:۳۳ چاپ

ایلام رویداد |مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: دارائی‌های مخابرات جزو سرمایه‌های ملی است و میلیاردها تومان کابل و کانال در زیر سطح شهر طی سال‌های متمادی سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش ایلام رویداد؛سید شهاب الدین نبی پور در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر ایلام اظهار داشت: مردم  شایسته دریافت بهترین خدمات هستند و این مهم در سایه همکاری دستگاه‌های مسئول قابل اجرا می‌باشد.

وی در ادامه معابر و فضاهای شهری را مناسب‌ ترین مکان برای ارائه با کیفیت ارتباطات موبایل عنوان کرد، و افزود: این کاربرد می‌تواند همسو با زیباسازی و ارتقای مبلمان شهری باشد.

مدیرمخابرات منطقه ایلام با اشاره به مسائل و مشکلات مالی گفت: با توجه به هزینه‌های بالای شرکت مخابرات متاسفانه بیش از ۱۳ سال است که تعرفه‌ها و درآمد مخابرات افزایش نیافته، اما هر سال هزینه‌های دستمزد و تامین تجهیزات و نگهداری خطوط مطابق قانون یا تورم بازار رشد داشته و چند برابر شده است.

نبی پور بیان داشت: دارائی‌های مخابرات جزو سرمایه‌های ملی است و میلیاردها تومان کابل و کانال در زیر سطح شهر طی سال‌های متمادی سرمایه‌گذاری شده است، و نباید تحت هیچ عنوانی مردم را از دسترسی به این سرمایه عظیم و خدمات ارتباطی حاصل از آن محروم کرد.

وی سرقت کابل‌های مخابراتی را یکی از معضلات دامنگیر مخابرات استان دانست و‌ گفت: متاسفانه آسیب رساندن به تجهیزات مخابراتی و سرقت کابل‌ها باعث وارد آمدن خسارت‌های جبران ناپذیری به شبکه ارتباطی و مخابرات منطقه شده است.

مدیرمخابرات منطقه ایلام تاکید کرد: ایجاد هرگونه انحصار، مخالف قانون و خلاف منافع مردم است.

وی یادآور شد: جهت توسعه شبکه و بهبود کیفیت زیرساخت‌های مخابراتی در راستای خدمات دهی پایدار و جلب رضایت مشترکین گزارشی اقداماتی انجام شده است.

نبی پور در پایان گزارشی در راستای ارتقای خدمات با کیفیت و پایدار به مردم پیشنهاد همکاری با شهرداری را در زمینه‌های مختلف کاری ارائه کردند.

رییس شورای اسلامی شهر ایلام ضمن تشکر از مدیر مخابرات منطقه ایلام بابت دعوت و تشکیل جلسه، گفت: شرکت مخابرات یکی از برندهای معتبر و دارای پیشینه مثبت می‌باشد، و تاکید نمود که باید به نحو احسن از این ظرفیت در راستای ارائه خدمت به مردم استفاده نمود.

سعید انوری افزود: در راستای رفع دغدغه همشهریان گرامی رفع مشکل پوشش آنتن دهی موبایل در نقاط کور شهر ایلام را خواستار شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: اصل رقابت پذیری در بازار یکی از اصول توسعه همه جانبه اقتصادی می‌باشد و هرگونه انحصار در ارائه خدمات را مغایر با این اصول دانست.

مجیدی در ادامه از پیشنهاد انعقاد تفاهم‌نامه در قالب کمیسیون مشترک بین طرفین استقبال نمود.

شهردار ایلام در خصوص رفع دغدغه مدیران مخابرات منطقه ایلام و لزوم برقراری تفاهم‌نامه‌های فی‌مابین و همچنین قرارداد شهر هوشمند توضیحاتی عنوان نمود.

مظفری همچنین در خصوص نوسازی کافوها و تابلوهای مخابراتی در جهت زیباسازی المان‌های شهری ایلام ارائه نظر نمود.

در پایان جلسه مدیر مخابرات منطقه ایلام از حضور اعضاء محترم در جلسه و نظرات مثبت ایشان قدردانی و بر رفع مشکلات مخابرات و رفع دغدغه‌های ارتباطی مردم تاکید لازم داشتند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان