پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل بهزیستی ایلام خبر داد؛

برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته بهزیستی با رویکرد مردمی سازی

۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۱۴:۵۳ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: برنامه های بزرگداشت هفته بهزیستی امسال با رویکرد مردمی سازی و متفاوت تر از سال های گذشته باید برگزار شده و از این مناسبت برای اطلاع رسانی و تبیین خدمات بهزیستی استفاده شود.

به گزارش ایلام رویداد؛حسین نورعلیوند در نشست تشکیل ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی اظهار داشت:  ستاد مذکور با هدف برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های بزرگداشت هفته بهزیستی تشکیل و اعضا پیرامون اجرای مطلوب برنامه های بزرگداشت این مناسبت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نورعلیوند در ادامه بر برگزاری مطلوب برنامه ها و اجرای با کیفیت بزرگداشت چهل و سومین سالگرد تاسیس بهزیستی تاکید کرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام بیان کرد: برنامه های بزرگداشت هفته بهزیستی امسال با رویکرد مردمی سازی و متفاوت تر از سالهای گذشته باید برگزار شده و از این مناسبت برای اطلاع رسانی و تبیین خدمات بهزیستی استفاده شود.

نورعلیوند همچنین با اشاره به تقارن هفته بهزیستی با ایام ماه محرم بر برنامه ریزی برای برگزاری آیینهای متناسب با این مناسبت تاکید کرد.

لازم به ذکر است؛ در این ستاد مقرر شد برنامه های پیش بینی شده هر معاونت و شهرستانها در هفته بهزیستی تا اواخر هفته جاری برای جمع بندی و اعلام به ستاد بهزیستی کشور به دبیر ستاد اعلام شود.

۲۴تا ۳۰ تیرماه امسال به عنوان هفته بهزیستی با شعار “برای مردم برای به زیستن” نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان