پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ حامی به جمع حامیان ایتام و محسنین این استان اضافه شده است.

به گزارش خبرنگارایلام رویداد؛ رضا طاهری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اضافه شدن این تعداد حامی هم اکنون بیش از ۲۳ هزار حامی داخل و خارج از استان حمایت ۳ هزار و ۶۰۰ نفر کودک یتیم و نیازمند این استان را عهده دار شده اند.

وی افزود: در بخشی دیگر از این پویش با مشارکت قشر نیکوکار استان از ابتدای محرم تاکنون بیش از ۶ هزار پرس غذا و سبد معیشتی در بین خانواده های یتیم و نیازمند استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با عنوان اینکه پویش اطعام و اکرام حسینی با شعار به عشق حسین«ع» تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: از مردم نیکوکار استان دعوت کرد در این فرصت باقی مانده با پیوستن به این پویش در حمایت از قشر نیازمند استان در زمینه های معیشت و حمایت از کودکان یتیم و نیازمند استان مشارکت کنند.

به گفته طاهری، شماره‌گیری کد دستوری*۸۸۷۷*۰۸۴*۱#همچنین شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۴ و در صورت ارائه نذورات به صورت کالائی حضور در ادارات کمیته امداد در شهرستانها و مراکز نیکوکاری در سطح استان مهم ترین روش های پیوستن به پویش اطعام و اکرام حسینی در حمایت از نیازمندان این استان است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان