پایگاه خبری ایلام رویداد

 مدیر شعب بانک تجارت ایلام خبر داد؛

پرداخت ۱۶٠ میلیارد ریال تسهیلات ازدواجی به متقاضیان استان ایلام

۱۴۰۲/۰۵/۲۶ ۱۳:۲۹ چاپ

ایلام رویداد|مدیر شعب بانک تجارت ایلام گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۶۵۰ فقره به مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به متقاضیان استان توسط این شعب پرداخت شده است.

به گزارش ایلام رویداد؛حسین اروانه صبح امروز پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همچنین در این بازه ی زمانی این بانک در استان با اعطای هزار و ۶۲۵ فقره تسهیلات فرزندآوری از مهمترین بانک‌های حامی در حوزه‌ی ازدواج و فرزند آوری بوده و در سطح استان سال گذشته به عنوان بانک برتر معرفی شد.

وی افزود: متقاضیان تسهیلات فرزندآوری که در نوبت دریافت این تسهیلات هستند که با تکمیل مدارک مورد نیاز به نوبت تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

مدیر شعب بانک تجارت ایلام با بیان اینکه در بحث جهش مسکن نیر که از اولویت های دولت سیزدهم می باشد افزود: مبلغ اعتباری در این بخش وجود نداردو هر گونه طرح و پروژه با شرایط شامل داشته باشندتسهیلات خواهند گرفت.

اروانه بیان داشت: فعالین اقتصادی هم استانی که در خارج استان سرمایه گذاری کرده اند در استان افتتاح حساب کند که این امر نه تنها سبب رونق اقتصادی بلکه بنیه مالی بانک های استان را نیز تقویت می کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اقدامات این بانک در اربعین ادامه داد: بانک تجارت نسبت به خدمات بانکی در مرز مهران شروع بکار کرده و سه دستگاه سیار در منطقه و همچنین در کل مسیرهای منتهی به مرز مهران تغییر وضعیت دستگاه ها خود پرداز جهت پرداخت افزایش سقف وجه انجام شده است.

مدیر شعب بانک تجارت ایلام در ادامه با اشاره به تسهیلات حوزه خود اشتغالی نیر گفت: در راستای افزایش اشتغال تسهیلات متعددی در قانون بودجه در ردیف تسهیلات تبصره ۱۶و۱۸ همگی در دستور کار است و عمدتا در این رابطه تسهیلات پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: عمده این تسهیلات در حوزه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بوده از از ۶٠٠میلیارد ریال تعهد شده نزدیک به ۵٠درصد نزدیک به ۱۲٠میلیارد ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان