پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر کل بنیاد شهیدو ایثارگران استان ایلام؛۵ زائرسرا در شهرستان مهران جهت اسکان خانواده معظم شهدا و ایثارگران راه اندازی شده است.

جمال اسدی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ایلام رویداد اظهار کرد: ۱۶ موکب پیروان شهدا در سطح استان بصورت خودجوش توسط خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برپا شده است.

اسدی با بیان اینکه امسال برای اولین بار ستاد مرکزی اربعین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تشکیل شده است افزود: به استان های مرزی توصیه شد خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به صورت خاص انجام گیرد.

وی در ادامه گفت؛ما در برابر تمام اقشار جامعه به ویژه خانواده‌ای معظم شهدا و جانبازان وظیفه داریم و باید تلاش کنیم خدمات به نحو مطلوب ارائه شود.

وی با بیان اینکه پَک های فرهنگی توسط ستاد مرکزی اربعین درنظر گرفته شده خاطرنشان کرد: از تمامی بنیادهای کشور تقاضا داریم بسته های فرهنگی خود را برای توزیع بین زائران اباعبدالله به استان ایلام ارسال نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: مرز مهران پر ترددترین مرز کشور است و تمامی مسئولان ،موکب داران و... در خدمت زائران حسینی هستند و در تلاشند این خدمات به بهترین نحو به زائران ارائه شود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان