پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |استاندار ایلام گفت؛ زائران به شایعات مبنی بر تکمیل بودن ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران توجه نکنند وبا خودرو شخصی به مرز مهران تردد کنند تا پس از برگشت به کشور بازگشت آنها به شهرهای مقصد به سهولت انجام گیرد.

به گزارش ایلام رویداد؛ حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زائران اربعین به شایعات در خصوص تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های مهران توجه نکنند اظهار داشت: پارکینگ‌های دولتی و خصوصی شهر مهران ظرفیت پارک بیش از ۲۰۰ هزار خودرو را دارند که تا کنون حدود ۴۰ درصد از این ظرفیت تکمیل شده است.

وی گفت؛در صورت تکمیل ظرفیت پارکینگ ها با ماشین آلات راه سازی زمین های مجاور پارکینگ ها را جهت پارک خودروها تسطیح می شود.

وی در ادامه گفت؛به منظور تسهیل در تردد و رفاه حال زائران و با پیگیری وزارت کشور ایران با وزرات کشور عراق،150دستگاه اتوبوس از طریق مرز مهران وارد پایانه زرباطیه عراق شد و به صورت رایگان زائران را تا کوت جابجا می کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه مسئولان استان آمادگی کامل برای خدمت‌‌رسانی به زائران اربعین را دارند گفت: اقدامات مطلوبی جهت توسعه زیرساخت‌ها و خدمات دهی به زائران انجام شده است.


وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها سبب شده تا زائران با خیال آسوده سفر کنند گفت: ترافیک در جاده‌‌های استان روان بوده و هیچگونه گره‌ ترافیکی در مسیرهای مواصلاتی وجود ندارد.


بهرام نیا با بیان اینکه تبلیغات محیطی در تمام مسیرهای منتهی به مرز مهران انجام گرفته است،گفت؛همه این اقدامات برگرفته از عشق و علاقه مردم ایلام به ائمه اطهار بوده وزائرانی که برای زیارت این عزیزان شرفیاب میشوند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان