پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: در راستای تداوم فعالیت سوخترسانی پنجمین جایگاه سیار ویژه عرضه بنزین در پارکینگ اربعین مرز بین‌المللی مهران نصب شده است.

" پرویز ایدون" در گفت و گو با خبرنگار ایلام رویداد اظهار کرد: به منظور پیشگیری از ترافیک و ازدحام ناشی از خودروها در جایگاه های ثابت، پنجمین جایگاه سیار عرضه بنزین در پارکینگ اربعین مرز بین المللی شهر مهران نصب شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارشات دریافتی از ابتدای ماه صفر تاکنون یک میلیون و ۷۰۰هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد داشته اند و مشکلی در زمینه سوخت رسانی به خودروهای شخصی در استان به خصوص مرز مهران که دارای بیشترین تردد است، وجود ندارد.

وی گفت: تمامی مجاری عرضه با توان کامل در مدار بوده و سوخت رسانی مطلوبی به زوار ارائه کرده اند و این روند تا پایان اربعین به قوت خود باقی است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام تصریح کرد: همچنیم دومین جایگاه سیار عرضه نفتگاز در مجاورت جایگاه سی ان جی شهرداری مهران و روبروی پارکینگ شهرداری، دارای دو نازل و با ظرفیت ۲۴ هزار لیتر نصب و راه اندازی شده است.

به گزارش ایرنا، مرز مهران در ایام اربعین شاهد تردد ۶۰ درصد زوار اربعین در کل کشور است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان