پایگاه خبری ایلام رویداد

با حضور معاون وزیر نیرو و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو انجام گرفت؛

افتتاح سردخانه قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) شرکت آب منطقه ای استان

۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۱۷:۳۶ چاپ

ایلام رویداد |‍با حضور دکتر حیدری معاون وزیر نیرو و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو، سردخانه قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) شرکت آب منطقه‌ای استان افتتاح شد.
به گزارش ایلام رویداد؛ با حضور دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو، دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، مهندس بسطامی نماینده مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، دکتر علیمرادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام و مدیران عامل آبفا و توزیع برق استان و فرماندار شهرستان مهران، سردخانه قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس ( ع) شرکت آب منطقه‌ای استان افتتاح شد.
در این مراسم معاون وزیر نیرو و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو ضمن تقدیر از عملکرد صنعت آب و برق استان در ارائه خدمات پایدار به زوار، با تاکید بر اینکه استان ایلام و شهرستان مهران به برکت خون شهیدان، دروازه عتبات معرفی شده است، افزود: نام اربعین با نام مهران گره خورده است و این نشات گرفته از برکت امام حسین (ع) و خادمی مردم استان ایلام است.

دکتر حیدری افزود: خدمت به زائر امام حسین خستگی نمی‌شناسد و با توجه به قرار گرفتن اربعین حسینی در فصل تابستان، از تمامی مدیران می خواهیم ضمن تامین آب و برق پایدار برای زوار، تمام تلاش خود را برای ارایه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به زائران به کار ببندند.

دکتر صادق علیمرادی در ادامه این مراسم گفت: مجموعه صنعت آب و برق استان، خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را وظیفه خود می‌داند و در این جهت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

رییس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان ایلام ادامه داد : در همین راستا و امروز شاهد افتتاح سردخانه قرارگاه حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) با حضور دکتر حیدری معاون وزیر نیرو و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو هستیم .

وی با بیان اینکه ظرفیت این سردخانه 286 تن است، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه، روزانه 500 هزار بطری آب معدنی سرد در اختیار زوار قرار می گیرد.

لازم به ذکر است اعتبار احداث سردخانه با حمایت و پیگیری های دکتر بهرام نیا استاندار ایلام از طریق وزارت نفت (‌ پالایشگاه گاز ایلام) تامین شده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان