پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

سیاست بنیاد شهید ایلام، وحدت رویه در خدمت رسانی به زائران اربعین است

۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۲۱:۲۴ چاپ

ایلام رویداد |نشست خبری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزارشد.

به گزارش ایلام رویداد؛ در ابتدای این نشست، جمال اسدی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت گفت: ترسیم الگویی دقیق و جامع از زندگی و دولت شهیدان رجایی و باهنر، باید الگوی خدمتگزاران نظام باشد.
وی افزود: پیام شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر که در عین مظلومیت به شهادت رسیدند حفظ و تثبیت آرمان‌های انقلاب است و اکنون که به برکت خون شهیدان مسیر زیارت عتبات عالیات به روی زائران گشوده شده باید ازین فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببریم و قدردان امنیتی باشیم که در کشور حاکم است.
وی خدمت به جامعه ایثارگری استان ایلام را ودیعه ای گرانبها برشمرد و اظهار داشت: ما با خدمت صادقانه به این قهرمانان واقعی می توانیم راه سعادت و خدمت خالصانه را بیابیم. 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در خصوص آخرین خدمات این بنیاد در ایام اربعین اظهار داشت : در حال حاضر تعداد ۱۶ موکب با عنوان پیروان شهدا در سطح استان ایلام با همت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برپا شده است که این مواکب به صورت شبانه‌روز مشغول خدمت به زائرین کربلای معلی به ویژه عزیزان ایثارگر هستند.
وی ادامه داد: به منظور تسهیل خدمات رسانی، تعداد پنج زائر سرا نیز در شهرستان مهران برای اسکان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران راه اندازی شده است.
این مسئول سیاست بنیاد را در این حرکت معنوی، ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمت رسانی توسط نهادهای عمومی، مردمی و تشکل های ایثارگری دانست و گفت: بنا داریم تا از طریق فرایند همکاری و نیازسنجی در مواکب ایثارگران، هر آنچه را که در توان داریم در خدمت زائرین کربلای معلی و مواکب شهدا بگذاریم.
اسدی با اشاره به راه اندازی ستاد مرکزی اربعین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای نخستین بار در استان، تصریح کرد: به استان‌های مرزی توصیه شده است که خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به صورت خاص انجام گیرد.
وی با بیان اینکه دیدار با خانواده معزز شهدا و ملاقات و سرکشی از وضعیت ایثارگران از وظایف اصلی این بنیاد می باشد، یادآور شد: در این خصوص از سال گذشته تاکنون بیش از ۱۸ هزار دیدار صورت گرفته و دستورات لازم جهت تسریع خدمت رسانی و رسیدگی به درخواست های خانواده این عزیزان، صادر گردیده است.
وی تصریح کرد: وظیفه اصلی بنیاد، کار فرهنگی است که در کنار آن اقداماتی مانند، معیشت، مسکن، مددکاری و... نیز به جهت ادای دین به خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام می شود.
جمال اسدی خاطرنشان کرد: تمامی تلاش خود را در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین بخصوص خانواده های شهدا و ایثارگران یه کار بسته ایم و می کوشیم تا به میزان وسع خود در این حرکت بزرگ معنوی سهیم باشیم.
طی این نشست،ضمن بررسی نظرات و پیشنهادات برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم اربعین، ارائه خدمات مطلوب تر و ارتقای سطح کیفی این خدمات و برنامه ریزی در راستای برآورده شدن مطالبات مورد بحث و بررسی قرار گفت. 

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان