پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |


سرپرست شرکت گاز استان ایلام از ثبت‌، صدور و تمدید ۷ گواهینامه مدیریتی ایزو در این شرکت خبر داد و گفت: از این تعداد ۶ گواهینامه مدیریتی ایزو صادر و یک گواهینامه تمدید شد.


به گزارش ایلام رویداد؛ محمود کشاورز در جلسه اختتامیه ارزیابی و ممیزی سیستم‌های مدیریتی که بصورت مجازی و آنلاین از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: در این ممیزی که در دو روز انجام شد تمام مدارک و مستندات لازم برای ممیزان ارسال و ارزیابی به صورت آنلاین پایش و کنترل شد.
وی با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام در راستای بهینه‌سازی اقدامات و وظایف خود و نیز اجرای فرآیند بهبود مستمر در تمام امور، در حال پیاده‌سازی استاندارد و سیستم‌های مدیریتی نوین جهانی است، اظهار داشت: جاری‌سازی سیستم‌های مدیریتی بصورت عملی و نداشتن عدم‌انطباق اصلی در سازمان، از دلایل اخذ و تمدید گواهینامه‌های مدیریتی بوده است.
کشاورز با اشاره به اینکه کارکنان این شرکت به صورت مستمر در حال اجرا و جاری‌سازی استانداردهای مدیریتی استقرار‌یافته هستند، تصریح کرد: این مجموعه با بروزرسانی و بازنگری دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی، خط‌مشی سازمان، رفع عدم انطباق‌های سنوات قبل، برگزاری جلسات بازنگری مدیریت و فرهنگ‌سازی رعایت این استانداردها در بطن شرکت، در جهت کسب رضایتمندی حداکثری ذینفعان و پیشبرد اهداف متعالی شرکت بر‌اساس اهداف کلان و خط‌مشی شرکت ملّی گاز تلاش می‌کند.
سرپرست شرکت گاز استان به گواهینامه‌های مدیریتی اشاره و تصریح کرد: این ممیزی‌ شامل ثبت و صدور گواهینامه‌های مدیریت کیفیت ISO9001:2015، مدیریت انرژی 50001:2018 ISO، مدیریت زیست‌محیطی 14001:2015 ISO، رسیدگی به شکایات مشتریان 10002:2018 ISO، سنجش رضایت مشتریان 10004:2018 ISO، ایمنی بهداشت و محیط‌زیست HSE-MS و نیز ممیزی مراقبتی نوبت دوم گواهینامه مدیریت ایمنی و بهداشت‌حرفه‌ای 45001:2018 ISO بوده است.
وی اظهار داشت: شرکت گاز استان برای ایجاد تفکر سیستمی، نگاه فرآیندی، ارتباطات صحیح همکاران، تمرکز بر ارائه خدمات با کیفیت بالا به ذینفعان، انجام کلیه فرآیندهای شرکت طبق الزامات ذکر شده برای جلب رضایت حداکثری ذینفعان و ایجاد فرهنگ بهبود مستمر در جهت تحقق اهداف استراتژیک شرکت، اقدام به بروز‌رسانی سیستم‌های مدیریتی نموده است که باعث افزایش بهره‌وری و ایجاد ارزش افزوده در عملکرد شرکت شده است.
سرپرست شرکت گاز استان تصریح کرد: استاندارد‌سازی‌ فرآیندها، بروز‌رسانی شناسنامه فرآیندها، بروز‌رسانی شاخص‌های شرکت، خط مشی‌ و غیره از دیگر اهداف استقرار سیستم‌های‌مدیریتی و انجام ممیزی سالیانه است. سر‌ممیز شرکت آرین توف پاسارگاد، تعهد مدیریت عالی شرکت به جاری‌سازی ایزوها، پاسخگو‌بودن مدیران و روسای واحدها در کنار کارشناسان و کارمندان، آماده‌سازی مدارک مستندات و نیز علاقه به ایجاد تغییرات و بهبود مستمر در کارکنان را از نقاط قوت شرکت گاز استان ایلام برشمرد که عامل اصلی در ثبت و صدور و تمدید این گواهینامه‌ها بوده است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان