پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام:

115 هزار زائر از اپلیکیشن راهنمای جامع زائران ایلام بلد بازدید کردند

۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ۱۳:۵۰ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از بازدید 115 هزار زائر از اپلیکیشن راهنمای جامع زائران "ایلام بلد" خبر داد.

به‌گزارش ایلام رویداد؛فرزاد شریفی مدیرکل استان امروز یکشنبه 12 شهریور 1402ضمن قدردانی از همکاری ویژه مدیرعامل شرکت مخابرات استان، با اعلام این خبر اظهار کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با شرکت مخابرات استان، پیامک لینک اپلیکیشن راهنمای زائران که توسط این اداره‌کل برای رفاه حال زائران و مسافران راه‌اندازی شده است از پنجم شهریورماه تا امروز تعداد 115 هزارنفر از اپلیکیشن "ایلام بلد" بازدید کردند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: با توجه به اینکه ایلام به‌عنوان دروازه عتبات عالیات شناخته شده‌است و به تبع آن لزوم خدمت به زوار اربعین، برآن شدیم که بخش اربعین را به‌صورت ویژه در نسخه جدید این اپلیکیشن قرار دهیم و جامع‌ترین خدمات مورد نیاز زائر اربعین را در این اپلیکیشن پیاده سازی کنیم.

شریفی ادامه داد: با توجه به فعال شدن این پیامک از روز یکشنبه 5 شهریور ماه بر روی گوشی‌های زائران، خوشبختانه این اپلیکیشن مورد استقبال زائران ورودی به استان قرار گرفته است، و تا امروز بیش از 115 هزار بازدیدکننده از این اپلیکیشن راهنمای زائران ثبت شده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان