پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد|مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: بیش از ۵۷ هزار زائر تاکنون از خدمات مختلف این جمعیت در شهر مرزی مهران بهره مند شده اند.

به گزارش ایلام رویداد؛«غلامرضا علیمحمدی» شامگاه یکشنبه در گفت و گویی، اظهار کرد: خدمات دهی این‌ افراد در زمینه های درمانی بوده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۱ هزار و ۲۶۰ نفر از خدمات درمان سرپایی، سه هزار نفر بستری موقت در درمانگاه هلال احمر در مرز مهران و ۳۲هزار و ۶۰۰ نفر نیز از خدمات رایگان تست قند خون و فشار خون این جمعیت برخوردار شده اند.

وی تعداد حوادث امدادرسانی شده زائران توسط این جمعیت را ۳۵ مورد اعلام کرد.

به گفته وی، خدمات درمانی این جمعیت به زائران حسینی در مرز مهران از طریق مجموعه یک هزار و ۱۰۰متری این جمعیت که طی ۲ ماه در مرز راه اندازی شده ارایه می شود.

علیمحمدی گفت: به منظور تسریع در روند امداد رسانی در مهران دو فروند بالگرد امداد هوایی مستقر تا در صورت بروز حوادث جاده ای روند انتقال مصدومان در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام تصریح کرد: اربعین امسال ۳۰پایگاه امداد و نجات جاده ای با فاصله ۱۰ کیلومتری در محورهای منتهی به مرز مهران ایجاد و همچنین تیم های واکنش سریع در مهران نیز مستقر و در حال خدمت رسانی به زائران حسینی هستند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان