پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |

امروز پنجشنبه مورخ ۶ مردادماه ۱۴۰۱ طی مراسمی با حضور مدیرعامل، معاون خدمات مشترکین درآمد و معاون مالی و پشتیبانی از ۲۵ نفر از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به نمایندگی از ۳۵۴ نفر بازنشسته آبفای استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایلام رویداد؛ در این مراسم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آبفای استان گفت: تلاشها و خدمات عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر سقایی و خدمت به مردم گذرانده، از هیچ کوششی دریغ نورزیده، در تمامی لحظات غم و شادی با توکل به ایزد منان شبانه روز تلاش نموده و اینک با کوله باری از تجربه، سنگر خدمت دهی را به دیگران سپرده اند، ستودنی و غیرقابل جبران است.

پرویز ناصری افزود: بازنشستگان شایسته تکریم اند و باید برای شخصیت، شان و تجربه های ارزشمندشان ارزش و اهمیت قائل شد.

وی با تاکید بر اینکه پیشکسوتان چشم و چراغ کشور ما هستند و باید نهایت احترام در قبال این عزیزان به کار گرفته شود، ادامه داد: هم اکنون ارتباط شرکت آب و فاضلاب استان با بازنشستگان از طریق کانون بازنشستگان  به صورت مستمر برقرار است.

ناصری تاکید کرد: بازنشستگان سرمایه های گرانبهایی برای شرکت هستند و کارکنان شاغل می توانند از دانش و تجارب ارزشمند آنان در حوزه های مختلف کاری در جهت ارتقاء و بهره وری شرکت استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با تاکید بر رونق فعالیت کانون بازنشستگان، از معاونین و مدیران شرکت خواست تا در جهت تسریع در ارائه خدمات قانونی به ویژه خدمات درمانی و رفع مشکلات آنان تلاش نمایند.

در ادامه این مراسم مدیرعامل کانون بازنشستگان شرکت آبفای ایلام، ضمن تقدیر از توجه و نگاه ویژه مدیرعامل آبفای استان به بازنشستگان شرکت که در نوع خود بی سابقه بوده است، گفت : برای اولین بار است که نوع نگاه به کانون بازنشستگان و تکریم ایشان به این جدیت پیگیری شده به گونه ای که هم اکنون یک اتاق مجهز در ستاد شرکت در اختیار کانون قرار گرفته و همچنین استفاده از امکان ورزشی و تفریحی شرکت و..... کماکان در اختیار بازنشستگان قرار دارد.

دولتیار ملکشاهی در خصوص نحوه شکل گیری کانون بازنشستگان، فعالیت های صورت گرفته و انتظارات بازنشستگان گزارش مبسوطی ارایه نمود و به بیان مسائل و دغدغه های بازنشستگان در حوزه های مختلف ازجمله بیمه تکمیلی، درمانی و مشکلات مربوطه پرداخت.

لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام پس از استماع سخنان حاضرین و دریافت نظرات و پیشنهادات اعضاء این کانون بر رفع مشکلات موجود در این حوزه تأکید نمود.

همچنین در پایان مراسم از ۲۵ بازنشسته آبفای استان به نمایندگی از ۳۵۴ بازنشسته شرکت با اهداء لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد .

گفتنی است کانون بازنشستگان شرکت آبفای ایلام در سال ۱۳۹۶ تأسیس و هم اکنون پس از یکپارچه‌سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی، ۳۵۴ نفر عضو این کانون هستند که هیأت مدیره آن متشکل از سه نفر بوده و پیگیر امور مربوط به خدمات بیمه ای، رفاهی و… بازنشستگان شرکت آبفای ایلام می‌باشند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان