پایگاه خبری ایلام رویداد

 رییس بیمارستان امام حسین (ع) مهران خبر داد؛

ارائه خدمات درمانی به ۶ هزار و ۵۰۰ زائر در بیمارستان امام حسین (ع) مهران

۱۴۰۲/۰۶/۱۶ ۱۷:۲۶ چاپ

ایلام رویداد |سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) مهران گفت: از ابتدای تردد زائران اربعین حسینی در شهر مهران بیش از ۶۵۰۰ بیمار و مصدوم ترافیکی به بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان اعزام و تحت مداوا قرار گرفتند.

به گزارش ایلام رویداد؛ احسان عباسی اظهار داشت: از ابتدای تردد زائران اربعین حسینی در شهر مهران کلیه نیروهای این بیمارستان به حالت آماده‌باش درآمدند و  خدمات درمانی را به زائران ارائه دادند.

وی افزود: در این مدت، بیش از ۶۵۰۰ بیمار و مصدوم ترافیکی به بیمارستان امام حسین (ع) مهران اعزام شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.

رییس بیمارستان امام حسین (ع)  مهران تصریح کرد: بیش از ۵۴۰ بیمار نیز برای ادامه درمان به بیمارستان‌های مصطفی خمینی، رازی و امام خمینی (ره) ایلام با اتوبوس آمبولانس و بالگرد اعزام شدند.

عباسی خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی برخی نیز با علائم گرمازدگی، ضعف و بی‌حالی برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین ۶۵۰ مصدوم ترافیکی که در راه‌های مواصلاتی به سمت مرز و آن سوی مرز در کشور عراق دچار سانحه تصادف شده بودند به این بیمارستان اعزام و خدمات درمانی را دریافت کردند.

رییس بیمارستان امام حسین (ع)  مهران اظهار داشت: امسال ۵ آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد در این بیمارستان مستقر شدند و همچنین ۱۹۸ پرستار، ۱۵ پزشک عمومی، ۲۱ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف، ۸ کمک بهیار و خدمات از استان‌های معین جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در این بیمارستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان