پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام خبر داد؛

برگزاری دوره های توانمند سازی نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی ایلام

۱۴۰۲/۰۶/۱۹ ۱۳:۱۹ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: دوره های توانمند سازی نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی استان با شرکت یک هزار و ۳۸۶ نفر در شش دوره پودمانی ۶۰ ساعته به طور متناوب در سه سال تحصیلی در سطح استان برگزار می شود.

به گزارش ایلام رویداد؛ علی درویشی صبح یک شنبه آیین افتتاحیه دوره‌های توانمندسازی نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی استان با تقدیر از میزبانی دانشگاه فرهنگیان هدف از برگزاری دوره‌های توانمندسازی را هم افزایی و دانش افزایی برای پیشبرد مسائل آموزشی و پرورشی عنوان کرد.

وی با توصیه به نیروهای شاغل در مدارس  غیردولتی افزود: به گونه ای عمل کنیم تا موجبات تقویت اعتماد به نفس و آرامش درونی در زندگی آنان را فراهم آوریم.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: از جمله ویژگی های معلمان خوب تقویت تفکر محوری در بین دانش آموزان است و به همین دلیل توصیه می شود از ترغیب فراگیران به استفاده از کتاب های حل مسئله اجتناب شود.

درویشی به معلمان، تاکید بر تاثیر پذیری دانش آموزان از معلمان بود و در همین راستا بیان داشت: با ایفای نقش تربیتی موثر در بین فراگیران باید به رشد شخصیت دانش آموزان کمک کنیم که از مصادیق آن، تقویت مقابله و پرورش روحیه نه گفتن به آسیب های اجتماعی که دانش آموزان در سنین نوجوانی و جوانی در معرض خطر آن ها قرار دارند، است.

وی در پایان افزود: دوره های توانمند سازی نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی استان با شرکت یک هزار و ۳۸۶ نفر در شش دوره پودمانی ۶۰ ساعته به طور متناوب در سه سال تحصیلی در سطح استان برگزار می گردد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان