پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |معاون هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت؛شنیدن مشکلات و معضلات از زبان هنرمندان و بیان پیشنهادات از زبان فرهیختگان بسیار کمک کننده و کارگشا ست،تا مسوولان اجرایی کشور تصویر درستی از فضای هنری کشور داشته باشند.


به گزارش ایلام رویداد؛محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در نشست صمیمی که با هنرمندان، تشکل ها و انجمن های هنری داشت اظهار کرد؛در حوزه فرهنگ و هنر مشکلات بسیار زیادی وجود دارد و این مشکلات به هیچ وجه قابل انکار نیست.مسائل حوزه فرهنگ‌و هنر از کانال های مختلف به ما منتقل می شود، اما گستردگی این حوزه باعث شده است که با تمام دوستان نتوانیم جلسات پی در پی داشته باشم.


سالاری نفس برگزاری چنین نشست های را لزوم‌شنیدن صحبت های همه سطوح هنرمندان دانست و یادآور شد؛قرار نیست فقط نخبگان بنشینند،دردها و مسائل آن ها را شنید باید هم از هر طیفی باشندو بتوانند گفتگو کنند‌.


وی گفت؛دولت سیزدهم در کنار تمامی دغدغه های امور اجرایی،سیاسی و اقتصادی کشور با جدیت مشکلات و مسائل را دنبال میکنند؛و پیگیر مسایل هنرمندان هستند و دنبال کننده مشکلات و معضلات حوزه هنری هستند.

وی در ادامه عنوان کرد؛ باید مسائلی مانند کمبود فضای کافی و مناسب، سالن های نمایشگاهی، سالن تئاتر، موسیقی و سالن های تمرین به صورت جدی پیگیری شوند و مسئولان متولی با شایستگی تمام تمهیدات لازم را در این زمینه اتخاد کنند.


این نشست دوساعته در حالی برگزار شد که بسیاری از هنرمندان بنام این شهر دغدغه های هنری خود را به صورت شفاف و روشن مطرح کردند و مقرر شد تا مسائل مطرح شده بعد از جمع بندی و اولویت بندی مورد بررسی قرار بگیرد تا بارقه امیدی باشد در دل هنرمندان این شهر که با کمترین امکانات سعی در اعتلای فرهنگ و هنر این شهر دارند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان