پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برای عاقبت بخیری باید در مسیر شهدا باشیم، اظهار امیدواری کرد خدا توفیق عمل به وصیت شهدا را به همه اقشار جامعه به ویژه مسئولین بدهد.

به گزارش ایلام رویداد، محمد مهدی اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید جاسم امامی در سفر به شهرستان ایوان با خانواده شهید والامقام جاسم امامی دیدار کرد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار معنوی که با حضور معاو ن امور هنری و معاون مطبوعات و جمعی از مسئولان استانی در شهرستان ایوان برگزار شد، گفت:خدا را شاکریم که توفیق داشتیم امروز در خدمت خانواده معظم شهدا باشیم.

وی در ادامه شهدا را مظهر اقتدار کشور خواند و گفت: ایران عزیز امروز به برکت خون شهدا در اوج اقتدار و امنیت است و همه ما بایست قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وزیر فرهنگ وارشاداسلامی با بیان اینکه شهدا در زمان حیات و شهادتشان مایه برکت و خیر بودند، گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند هر شهید مدالی برای عزت و استقلال کشور است.

اسماعیلی در پایان گفت: ملت ایران مدیون خانواده شهدا هستند که با تربیت چنین فرزندانی مایه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و حضور ما در خانواده شهدا ادای تکلیف و وظیفه است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان