پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:شعار و رویکرد دولت سیزدهم مردمی سازی و نگاه عدالت محور به حوزه فرهنگ و هنر است.

به گزارش خبرنگار ایلام رویداد؛محمد مهدی اسماعیلی شامگاه پنجشنبه در اختتامیه جشنواره طنز تی تالی در شهرستان ایوان اظهار کرد: شعار و رویکرد دولت سیزدهم مردمی سازی و نگاه عدالت محور به حوزه فرهنگ و هنر است.

وی گفت: دولت سیزدهم نگاهی عدالت محور به همه بخش‌ها دارد که این نگاه عادلانه به فعالیت‌های فرهنگی هنری در حال گسترش است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: عدالت فرهنگی به این معناست که مردم در همه نقاط کشور با هر پویش و نگاهی و با هر فاصله‌ای از مرکز کشور، این فرصت در اختیارشان قرار گیرد تا استعدادها و هنرشان را بروز دهند و این نگاه فقط معطوف به پایتخت نیست بلکه به کل کشور است.

وی تصریح کرد: این کشور دارای استان‌های زر خیزی مانند ایلام با سابقه و تمدنی چندین هزار ساله است که تمدن‌های مهمی در آنها شکل گرفته است. این استان دارای انسان‌های فرهیخته و فرهنگ دوست و هنرمندان زیادی است که اگر امکان بروز استعدادها فراهم شود هر کدام قله‌ای از فرهنگ و هنر در بخش‌های مختلف خواهند شد.

اسماعیلی تصریح کرد: دارای ظرفیت‌های مهمی است. در این استان اگر امکان بروز استعدادها وجود داشته باشد قطعاً مردم هنرمند استان ایلام می‌درخشند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان