پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |طی حکی از سوی ناصری، مدیرعامل ابفای استان، یدالله میرزایی بعنوان سرپرست جدید امور آبفای چرداول منصوب شد.

به گزارش ایلام یداد؛قائم مقام شرکت ابفا در ایین معارفه مدیر جدید آبفا چرداول ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آب شهر سرابله و روستاهای تحت پوشش و اقدامات انجام شده، گفت: امیدواریم با مساعدت و همکاری فرماندار و سایر مسئولان، شرکت آبفا بتواند بیش از پیش خدمات و فعالیت های عمرانی در سطح شهر و روستاها را پیش ببرد تا مردم هیچ گونه مشکلی در تأمین آب سالم و پایدار نداشته باشند.

محمد رضایی افزود: طى سال گذشته پروژه هاى زیادى در این شهرستان از جمله یک کیلومتر خط انتقال فاضلاب و شبکه جمع آورى  و نصب انشعابات فاضلاب و همچنین بیش از ۳/۵کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در اقصی نقاط شهر و روستاها انجام شده و یا در حال اجراست.

فرماندار شهرستان چرداول نیز ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد جهادی و هم افزایی مدیرعامل و همچنین پرسنل خدوم شرکت، اظهار داشت؛ مسئولیت در نظام مقدس جمهور اسلامی یک امانت است و می بایستی با هدف خدمت به مردمی صورت گیرد که دل در گرو این نظام دارند.

علی محمدی در بخش دیگر از سخنانش اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب از جمله دستگاه های خدمت رسانی است که در تعامل و ارتباط مستقیم با مردم قرار دارد که خوشبختانه مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب در این زمینه به خوبی عمل نموده اند.

در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر از زحمات عزت الله حیدری زادی مدیر سابق آبفای چرداول تقدیر و یدالله میرزایی به عنوان سرپرست جدید منصوب شد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان