پایگاه خبری ایلام رویداد

 مدیرکل کمیته امداد ایلام خبر داد؛

۱۳۰۰ پروژه گازکشی رایگان برای مددجویان کمیته امداد ایلام انجام شد

۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۰:۵۰ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به انجام یک هزار و ۳۰۰ پروژه گازکشی برای خانواده های مددجوی این نهاد در سال گذشته گفت: امسال نیز مو در نظر است برای ۱۰۰ خانواده ی دیگر گازکشی رایگان انجام شود.

به گزارش ایلام رویداد؛ رضا طاهری امروز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال گذشته از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به استان ۳۳۱ پروژه گازکشی با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان و از محل اعتبارات سفر رئیس کمیته امداد کشور به استان نیز ۸۶۰ پروژه گازکشی با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال برای خانواده های مددجوی فاقد گاز کشی انجام و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در سال جاری نیز با تفاهم نامه‌ای که چند روز پیش با شرکت گاز استان امضاء شد و در راستای عمل کردن به مسئولیت اجتماعی این شرکت مقرر گردید تا پایان امسال یکصد پروژه ی گازکشی دیگر همراه با واگذاری امتیاز رایگان برای خانواده های مددجوی کمیته امداد که خانه های آنها فاقد گازکشی هستند انجام گیرد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به انجام پروژه های گازکشی مورد اشاره در دو سال اخیر گفت: با انجام این اقدامات نیاز خانواده‌های مددجو به گازکشی به حداقل رسیده است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان