پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: حدود ۱۰۲ هزار نفر از کل جمعیت استان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

به گزارش ایلام رویداد؛جمال اسدی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام اظهار داشت: بنیاد از طرف معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور به عنوان استان برتر در نحوه خدمات رسانی به زائرین انتخاب و معرفی شد.

وی افزود: در راستای خدماترسانی به خانواده های شهدا در اربعین امساب ۵ زائر سرا در شهرستان مهران جهت اسکان این عزیزان اجاره شد.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: با راه اندازی یک موکب در نقطه صفر مرزی مهران،  در ایام اربعین بیش از ۱۰ هزار بسته فرهنگی تهیه و بین زوار توزیع شد.

اسدی خاطر نشان کرد: همچنین در این ایام ۱۶ موکب در سطح شهرستانها و به صورت خودجوش توسط خانواده های شهدا ایجاد و اداره شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر  حدود ۱۰۲ هزار نفر معادل ۱۹ درصد کل جمعیت استان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند که اگر رزمنده ها به آن اضافه شود حدود ۳۵ درصد جمعیت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: معرفی بنیاد استان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی از دیگر موفقیت ها می باشد که با همکاری و همراهی کارکنان کسب شده است.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح سپاس ۱۶ هزار سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران استان سال گذشته انجام شده است.

اسدی در پایان گفت: به نمایندگی از کارکنان بنیاد شهید از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به سبب حمایت‌های معنوی از خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران در خدمت رسانی تشکر و قدردانی می شود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان