پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |استاندار ایلام گفت: مرکز جامع خدمات‌دهی بنیاد کرامت رضوی در قالب شهرک اربعین در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود.

به گزارش ایلام رویداد؛حسن بهرام‌نیا امروز چهارشنبه ۲۶ مهر‌ماه در دیدار مشاور و دستیار مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اظهار داشت: در راستای انسجام‌بخشی و خدمات‌رسانی منسجم، طرح شهرک اربعین برای اولین‌ بار در کشور در استان ایلام و محدوده مهران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح جامع تفصیلی این طرح به زودی تدوین می‌شود، افزود: در این شهرک محل احداث هتل و سایر امکانات و زیرساخت‌های لازم جانمایی شده است.

استاندار ایلام با استقبال از هر گونه سرمایه‌گذاری جدید در استان، گفت: هماهنگی برای احداث مرکز جامع و دائم خدمات‌رسانی آستان قدس رضوی شامل رستوران، سالن غذاخوری، محل استراحت و درمانگاه در قالب شهرک اربعین در پایانه سپهبد شهید سلیمانی در دست پیگیری است.

بهرام نیا ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی برای احداث این مرکز در پایانه مرزی مهران ابراز امیدواری کرد تا اربعین سال آینده این مرکز جامع و دائم مورد استفاده قرار گیرد.

مشاور و دستیار مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی نیز در این دیدار با بیان اینکه اعتبار اولیه برای احداث این مرکز تأمین شده است، گفت: تلاش می‌شود با حمایت مجموعه مدیریت استان این مرکز در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان