پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: به منظور تامین و توسعه سلامت مردم استان در طول سال سه هزار میلیارد ریال برای خدمات درمانی پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلام رویداد؛ نورالدین رحیمی گفت: از مجموع ۴۲ میلیون نفر جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت در سطح کشور ۳۴۶ هزار نفر آن در استان ایلام قرار دارند که در طول سال در قالب ۷۲ مرکز درمانی انواع خدمات بستری و سرپایی و دارویی به ارزش سه هزار میلیارد ریال از سازمان بیمه سلامت دریافت می‌کنند.

وی از رایگان بودن خدمات درمانی برای ۷۶ درصد از بیمه شدگان استان ایلام خبرداد و افزود: در راستای استمرار خدمات مطلوب به بیمه شدگان همه مطالبات مراکز درمانی و پزشکان طرف قرارداد درسطح استان بروز شده و به همین خاطر و بواسطه پیشگامی در الکترونیکی کردن نسخه پزشکان، اداره کل بیمه سلامت استان ایلام بعنوان دستگاه برتر کشوری انتخاب شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: در دولت سیزدهم سطح خدمات درمانی به جامعه هدف از هفت خدمت به ۱۰۷ خدمت افزایش یافته و علاوه بر پرداخت رایگان ۹۰ درصد هزینه‌های ناباروری، ماهیانه ۸۰ میلیارد ریال یارانه پنهان نیز به بیمه شدگان بیمه سلامت استان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان