پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام خبرداد:

۳۰۹ کیلومتر فیبر نوری روستایی در ایلام اجرا می شود

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۱:۱۹ چاپ

ایلام رویداد |


مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان از تامین اعتبار و ابلاغ 309 کیلومتر فیبرنوری روستایی در استان خبرداد.
به گزارش ایلام رویداد؛ عباس بیرامی در بازدید از مناطق روستایی استان گفت: باتوجه به اینکه فیبرنوری به عنوان زیرساخت حیاتی در توسعه خدمات حوزه فناوری اطلاعات است ، با تلاش اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان در فاز نخست توسعه فیبرنوری روستایی به میزان 175 کیلومتر فیبرنوری در سال گذشته تکمیل و مورد بهره برداری قرارگرفت.

وی ادامه داد:درفاز دوم پروژه توسعه فیبرنوری روستایی 309 کیلومتر فیرنوری طراحی و با اتامین اعتبار از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات به شرکت مخابرات به عنوان مجری طرح ابلاغ گردیده است.

بیرامی با اشاره به ارتقاء کیفیت ارتباطی با اجرای این پروژه ، گفت: با اجرای پروژه ارتباطات روستایی بر بستر فیبرنوری، زیرساخت ارتباطی برای ارتقاء بیش از 27 سایت تلفن همراه،19 مرکز مخابراتی و بهبود دسترسی ارتباطی برای 54 روستای استان با بیش از 6 هزار خانوار از خدمات نسل جدید تلفن همراه و اینترنت پرسرعت سیار فراهم می‌شود.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ادامه داد: با همکاری کلیه دستگاههای اجرایی مرتبط با پروژه و رفع معارضین محلی ، عملیات اجرایی این طرح جهت بهره مندی مناطق روستایی از کیفیت ارتباطی مطلوب آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان