پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ میلیون ریال تسهیلات تبصره ۱۸ سال گذشته به این استان اختصاص یافت.

به گزارش ایلام رویداد؛ "سعید رشنوادی" روز سه شنبه در نشست تبصره ۱۸ استان ایلام اظهار کرد: موضوع تسهیلات تبصره ۱۸ هم برای بانک‌ها و هم برای دستگاه‌های اجرایی از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیاری از پروژه های فعال، نیمه فعال، تولید کننده، سرمایه ثابت و سرمایه در گردش و مواردی از این قبیل را پوشش می‌دهد.

وی افزود: از بانک‌ها و دستگاه های اجرایی استان انتظار می رود این اهمیت را به خوبی متوجه شوند و برای جذب اعتبار بیشتر در سال ۱۴۰۲ تلاش مضاعف داشته باشند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام یادآور شد: در سال‌ ۱۴۰۱ مبلغ ۲ هزار و ۷۶۰ میلیون ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به استان تخصیص پیدا کرد، تعداد ۹۵ طرح به مبلغ یک هزار و ۱۱۵۰ میلیون ریال به بانک معرفی شده اند و طی هفته جاری و هفته آینده سایر طرح ها به کمیته استانی ارسال و به بانک معرفی خواهند شد.
رشنودای خاطرنشان کرد: از دستگاه های اجرایی انتظار داریم آنچه باعث معطل شدن متقاضی در بانک می‌شود را به حداقل برسانند و افراد را به درستی راهنمایی کنند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان