پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد | نمایشگاه "ایرانی سازان" با حضور مسوولان در ایلام افتتاح شد.

به گزارش ایلام رویداد؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در این آیین با بیان اینکه با تکیه بر دانش بومی و نوآوری می‌توان از شرایط سخت تحریم های ناجوانمردانه علیه کشورمان عبور کرد،افزود: برگزاری چنین نمایشگاه های فرصتی مناسبی برای صنایع و صاحبان مشاغل است تا محصولات ارزشمند خود را در دسترس شرکت های تولیدی نفت و گاز،پتروشیمی در بخش های مختلف قرار دهند.

شهریار عباسی افزود :تغییرات و تنوع در محصولات و تکنولوژی به سرعت در گذر است،افزود: از سال ۹۷ تحریم ها مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد و اتکا به دانش بومی برای خروج از این شرایط بهترین راهبرد است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی برای صنایع حوزه نفت جهت آشنایی با توانمندی های بومی، منطقه ای و ملی است،افزود: همچنین یک رقابت سالم در این حوزه بین تولید کنندگان در جهت  ارتقا صنایع خود و استفاده از توانمندی های یکدیگر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه استان ایلام به عنوان بهشت انرژی معروف است،افزود:توسعه ی استان ایلام منوط به حوزه های انرژی وصنایع پایین دستی آن است و برای تبدیل به پارس غربی هدف گذاری شده است.

عباسی در ادامه هم مرز بودن استان ایلام با کشور عراق، را یک فرصت جهت بازاریابی مناسب تولیدکنندگان از محصولات خود عنوان کرد.

معاون اقتصادی استاندار ایلام در ادامه با بیان اینکه کشور عراق به دانش فنی ما نیاز دارد ،تصریح کرد:این فرصت در استان ایلام با وجود در مرز مهران فراهم شده است تا علاوه بر توسعه مراودات سیاسی توسعه صنعتی را نیز بدنبال داشته باشد.

به گزارش ایلام رویداد،این نمایشگاه در حوزه توانمندی‌‌های ساخت داخل، تعمیر و ساخت قطعات و تجهیزات صنایع پتروشیمی، نفت و گاز از امروز سوم تا پنجم آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر ایلام واقع در «چغاسبز» میزبان تولیدکنندگان قطعات داخلی صنعت نفت کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان