پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: کسب رتبه نخست کمیته امداد استان در عرصه اشتغال در سال گذشته و امسال نشان از اهمیت برنامه های توانمندسازی این نهاد و توجه به اشتغال مددجویان است.

به گزارش ایلام رویداد؛شهریار عباسی روز شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه عملکرد این نهاد در حوزه های گوناگون در سطح عالی است اظهار داشت: کمیته امداد یک مجموعه پویا است و با توجه به اینکه امداد در موضوع توانمندسازی و اشتغال استان همواره به خوبی درخشیده است قطعا این روند در دوره مدیریت جدید این نهاد ادامه داشته و ما همچنان آماده همکاری با این نهاد هستیم.

وی افزود: با توجه به عملکرد موفق امداد در حوزه ی اشتغال آفرینی و گستردگی حوزه فعالیت کمیته امداد ،امسال در تخصیص اعتبارات اشتغالزایی استان ، بیشترین سهم برای کمیته امداد در نظر گرفته شده و انتظار است امداد برنامه‌های کامل خود را در زمینه اشتغال و کار آفرینی به معاونت اقتصادی استانداری ارائه دهد.

معاون استاندار ایلام با تقدیر از مدیرکل سابق امداد ایلام بعنوان یکی از موفق‌ترین مدیران استانی گفت: امیدواریم مدیریت جدید امداد نیز در عرصه‌های گوناگون موفق شود و ما آماده همکاری همه جانبه در این زمینه هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های اشتغال آفرینی این نهاد گفت: کمیته امداد ایلام تلاش دارد در زمینه های گوناگون خدمت رسانی همچون سالهای گذشته از استانهای موفق کشور باشد همچنانکه که اکنون نیز نسبت به استانهای همجوار در بیشتر بخشها و شاخص ها پیشتاز و برجسته است.

ناصر مرادی با اشاره به برنامه های کمیته امداد در حوزه توانمندسازی و اشتغال مددجویان گفت: مسئولیت و میزان همکاری بانکها در این زمینه بسیار مهم است و انتظار ما این است که بانک‌ها در حوزه اشتغال آفرینی برای مددجویان همچون سالهای گذشته به تعهدات حداکثری خود عمل کنند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان