پایگاه خبری ایلام رویداد

شهردار ایلام خبر داد؛

تداوم عملیات بهسازی و موزاییک فرش معابر شهر ایلام

۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ۱۰:۰۲ چاپ

ایلام رویداد |شهردار ایلام از تداوم عملیات بهسازی و موزاییک فرش معابر شهر ایلام توسط حوزه عمرانی معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ افشین مظفری اظهار داشت: پروژه بهسازی و موزاییک فرش معابر بلافاصله با آغاز فصل سرما و اتمام پروژه آسفالت، طبق برنامه زمان بندی شده به پیش می رود.

وی افزود: معابر عمومی شهر ایلام در راستای تقویت سیما و منظر شهر و توجه جدی به زیرساخت ها، ترمیم و بهسازی می شوند که موزاییک فرش معابر و احیای فضای سبز شهری در زمره برنامه هاست.

شهردار ایلام گفت: گستره ی جمعیتی شهر ایلام شامل تمام شهروندان است و ما چیزی بنام شهروند خوب و شهروند بد نداریم و همچنین نگاهی با عنوان مرکز شهر و پیرامون شهر نداریم.

مظفری بیان داشت: تمرکز زدایی از مرکز شهر و گسیل خدمات به پیرامون و مناطق کمتر برخوردار از برنامه های شورا و شهرداری در این دوره است که امید است بتوانیم گفتمان گذر از شهرنشینی به شهروندی را به معنای حقیقی کلمه ارتقاء بخشیم.

وی در پایان از اجرای طرح ضربتی نظارت بر روند ساخت و سازها خبر داد و گفت: ایلام نیز تنها مرکز شهر نیست بلکه شهروندان پیرامون شهر نیز از حق شهروندی برخوردارند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان