پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام آمار صحیح و درست را تنظیم کننده منطق سازمان دانست و گفت: یکی از اولویت های اصلی ما رفع مشکلات زیرساختی حوزه آمار و اطلاعات است.

به گزارش ایلام رویداد؛امین دوست محمدی در نشست با معاون و کارکنان معاونت آمار و اطلاعات سازمان که به مناسبت هفته آمار و برنامه ریزی برگزار شد، با اشاره به ضرورت استفاده از روش ثبتی مبنا در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۴۰۵، اظهار داشت: اگر همه دستگاه های اجرایی آمار و اطلاعات خود را در یک درگاه واحد ثبت کنند آمارهای دقیق و محکمی جهت استفاده و تحلیل در اختیار برنامه ریزان قرار خواهد گرفت .

وی ضمن تأکید بر همکاری دستگاه های اجرایی با معاونت آمار و اطلاعات سازمان، افزود: تهیه و تدوین اطلاعات قابل اعتماد، بخشی از فعالیت های ضروری و مهم ادارات تلقی می شود لذا در هر جامعه‌ای که توان علمی بالاتر و اطلاعات بیشتری وجود داشته باشد، قدرت تصمیم‌گیری نیز افزایش می‌یابد و با انجام برنامه‌ریزی‌ها می توان شرایط زندگی بهتری فراهم نمود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای مردم در راستای همکاری با آمارگیران و ارائه پاسخ های صحیح، تأکیدکرد: کارشناسان سازمان باید با هماهنگی صدا و سیما ضرورت های بحث آمار و اطلاعات را در حوزه برنامه ریزی تشریح نمایند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان