پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل تعاون روستایی ایلام؛

۳ جایگاه بازارچه تعاون روستایی در شهر ایلام ایجاد می شود

۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۰۷ چاپ

ایلام رویداد |مدیر تعاون روستایی استان از ایجاد، تجهیز و ساماندهی ۳ جایگاه بازارچه تعاون روستایی در شهر ایلام خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ حمیدرضا شکری در دیدار با معاون استاندار ایلام اظهار داشت: تعاون روستایی استان در مدت زمان کوتاه بستر تحولات در زمینه های مختلف اعم از ساماندهی تشکلها و فعالیت های اقتصادی را در قالب طرح های مورد نیاز آنها تدوین نموده است.

وی افزود: امروز این تشکل ها برنامه محور هستند و فراهم شدن نیازهای تسهیلاتی، در اجرای طرحهای ارایه شده از مهمترین دغدغه تعاون روستایی و تشکل ها تحت پوشش می باشد که امیدواریم با همت حوزه اقتصادی استاندار این مهم مرتفع شود.

مدیرکل تعاون روستایی ایلام در ادامه به تمهیدات اتخاذ شده تعاون روستایی برای تامین میوه شب عید با هدف تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: امسال تعاون روستایی در تهیه میوه شب عید به تهیه میوه های با کیفیت ورود خواد کرد و ۳۰۰ تن میوه را در برنامه خود از طریق اتحادیه ها در بازار استان تهیه و توزیع خواهد کرد.

شکری در ادامه از راه اندازی، تجهیز و ساماندهی ۳ جایگاه بازارچه تعاون روستایی در شهر ایلام خبر داد و بیان داشت: این جایگاه ها در ساختمان (شماره یک) جهاد کشاورزی، جنب انبارهای شرکت خدمات حمایتی و جنب ساختمان شماره ۲ سازمان جهاد کشاورزی واقع در بلوار جاده مهران ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: همچنین پیگیری ها جهت ایجاد طرح تولید نان در کارگاههای صنعتی از طریق ظرفیت اتحادیه های تعاون روستایی در شهرستان ایلام و راه اندازی کارگاه تولید آرد میوه درخت بلوط در ایوان انجام شده است.

مدیرکل تعاون روستایی ایلام عنوان کرد: بزودی تجهیزات فرایند تولید آرد این محصول در شهرستان ایوان راه اندازی می شود که امیدواریم امسال بتونیم آرد این محصول را که ارزش غذائی فراوانی دارد، وارد چرخه تولید محصولات غذایی شود.

شکری در پایان از همکاری های معاون اقتصادی استاندار با تعاون روستایی استان تقدیر نمود و خواستار حمایت و هماهنگی های لازم در خصوص رفع موانع خصوصا اخذ تسهیلات کم بهره و همکاری شهرداری را در ایجاد بازارچه ها شد.

شهریار عباسی معاون امور اقتصادی استانداری ایلام نیز در این دیدار ضمن حمایت حوزه اقتصادی استانداری برای ارائه خدمات با کیفیت مطلوب، به مردم استان توسط ظرفیت های تعاون روستایی گفت: ایجاد بازارچه های تعاون روستایی می تواند علاوه بر خدمت در کاهش تورم نیز اثر گذار باشد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان