پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |رئیس امور قراردادهای شرکت پالایش گاز ایلام از عقد بیش از ۲۵ قرارداد خرید خدمات طی فرآیند پیمان سپاری در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ درصد از شرکای تجاری این شرکت از پیمانکاران و مشاوران بومی استان ایلام هستند. 

به گزارش ایلام رویداد به نقل از روابط عمومی، رضا شیرخانی افزود: پیمان های منعقد شده در شش ماهه اول سال جاری در حوزه های مختلفی از خرید خدمات عمدتا شامل: تعمیرات انواع تجهیزات ثابت و دوار، پژوهش های کاربردی مورد نیاز صنعت، خدمات مستمر غیر پروژه ای (تامین نیرو)، ساخت و نصب تجهیزات صنعتی، خدمات فناوری اطلاعات و پروژه های اجرایی تاسیسات و ساختمانی بوده است. 

وی با بیان اینکه ارزش کل مصوبه های صادره برای برگزاری مناقصات در نیمه نخست امسال بیش از ۱۱۵۰ میلیارد ریال بوده است، اظهار داشت: پس از تامین اعتبار، برای هریک از مناقصات باید مجوزهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح صادر شود. 

رئیس امور قراردادها تصریح کرد: در حال حاضر کلیه قوانین و مقررات ابلاغی نهادهای بالادست اعم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین وزارت نفت و ستاد شرکت ملی گاز در این شرکت رعایت شده و با توجه به الزامات قانونی، کلیه معاملات در سامانه های مربوطه ثبت می شوند.

شیرخانی با بیان اینکه در راستای شفاف سازی فرآیند مناقصات، در کلیه اسناد مناقصات، ریز برآورد و کلیه اسناد موثر در پیشنهاد قیمت پیمانکاران ارائه شده تا فرآیند رقابت یکسان برای کلیه مناقصه گران فراهم گردد، تاکید کرد: در کلیه جلسات مناقصات، نمایندگان نهادهای نظارتی حاضر بوده و تعامل سازنده با آنها وجود دارد که این تعامل باعث شده که طی چندسال اخیر هیچ یک از مناقصات برگزار شده ایراد یا اشکال قانونی نداشته باشند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان