پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام؛

آیین اختتامیه جشنواره تئاتر استان ایلام برگزار می شود

۱۴۰۲/۰۸/۱۹ ۲۱:۱۵ چاپ

ایلام رویداد |مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره تئاتر استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛علی هوشمند گفت: جشنواره تئاتر استانی از روز پنج شنبه ۱۸ آبان با نمایش سه اثر در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام آغاز شده است. 

وی ادامه داد: در دومین روز از جشنواره استانی تئاتر ایلام، امروز جمعه ۱۹ آبان ۱۴٠۲سه اثر در بخش صحنه‌ای و سه اثر نیز در بخش خیابانی اجرا شد.

هوشمند افزود: نمایش " قند خون" به کارگردانی زهرا علی محمدی و نمایش "سنور" به کارگردانی احمد غلامی و نمایش " رقص بلوط‌ها در باد، برف و آتش" به کارگردانی علی اصغر پورقهرمان آثار بخش صحنه‌ای این جشنواره هستند که امروز به روی صحنه رفتند.  

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه داوری این جشنواره را هنرمندانی چون اصغر همت، افسر اسدی و مصطفی کولیوندی به عهده دارند، در ادامه بیان کرد: در بخش خیابانی نیز سه اثر شامل نمایش " نترس آبها مهربانند" به کارگردانی مالک آبسالان، نمایش " حراجی بزرگ" به کارگردانی سجاد مهدیان و نمایش "اون روز توی کاتال" به کارگردانی محمد رسول محمدیان اجرا شدند.

وی بیان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز شنبه بیستم آبان ساعت ده صبح در سالن سینما فرهنگ ایلام واقع در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار می‌شود.

گفتنی است جشنواره تئاتر استانی ایلام ۱۴۰۲ از هجدهم تا نوزدهم آبان ماه به دبیری میلاد محمدیان شمالی در مجتمع ارشاد ایلام برگزار شد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان