پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |فرماندار چوارگفت؛ مشکل ساخت و ساز در شهر چوار رفع خواهد شد ونشست هم‌اندیشی رفع مشکل اراضی شهر چوار طی روزهای آینده برگزار می شود.

به گزارش ایلام رویداد؛صبح امروز شنبه بیستم آبان‌ماه ابراهیم یعقوبی فرماندار چوار به منظور پیگیری مشکلات حوزه ساخت و ساز در شهرستان چوار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

یعقوبی در این دیدار با اشاره به مشکلات زیرساختی در شهرستان نوپای چوار اظهار داشت: با توجه به بافت قدیمی شهر چوار و هم‌چنین تازه تاسیس بودن این شهرستان، مردم شهر چوار در خصوص ساخت و ساز همواره با مشکل مواجه هستند.

فرماندار چوار اراضی محدوده کلانتری چوار، جاده پتروشیمی، جهاد سازندگی و سپاه ناحیه شهرستان را به عنوان اماکن پرتقاضا اعلام و خاطرنشان کرد: می‌بایست با اتخاذ تصمیمات کارشناسی و تعریف محله‌های جدید، شرایط برای ساخت و ساز آسان در شهر چوار فراهم شود.

رفع مشکل املاک فاقد سند و گسترش شهر چوار، دیگر مطالبات فرماندار چوار در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود.

در پایان این نشست مقرر شد، طی روزهای آینده نشستی با حضور فرماندار چوار، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر چوار و صاحبان اراضی برگزار و در خصوص رفع مشکلات ذکرشده، تصمیمات لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان