پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام از گلنگ زنی پارک پروپیلن منطقه آزاد مهران با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛مجید ولی زاده شامگاه سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: مقدمات احداث پارک پروپیلن در مهران فراهم شده و این پروژه مهم فردا چهارشنبه با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تکمیل این طرح مهم صنعتی موجب اشتغال پایدار در منطقه خواهد شد، گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ایلام آماده ارائه آموزش های مهارتی و تخصصی به متقاضیان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ایلام با اشاره به نقش مهم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد مهارت آموزی گفت: بر اساس آمارها بیش از ۵۰ درصد افراد آموزش دیده جذب بازار کار و صاحب شغل می‌ شوند.

مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور ظهر امروز سه شنبه در سفری دو روزه وارد ایلام شد.

بازدید از پتروشیمی ایلام و کارگاههای آموزشی مراکز آموزشی فنی و حرفه ای، کلنگ زنی پارک پروپیلن منطقه آزاد مهران و دیدار با کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از جمله برنامه های سفر رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور به استان است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان