پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیرکل کمیته امداد ایلام با عنوان اینکه همایش تجلیل از موسسات خیریه شاخص و فعال آذرماه برگزار می شود؛ گفت: عدالت در فعالیت های خدمت رسانی موسسات خیریه و هماهنگی در امورات خیر و احسان در استان بسیار ضرورت دارد.

به گزارش ایلام رویداد؛ ناصر مرادی در نشست هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از موسسات خیریه اظهار داشت: همایش تجلیل از موسسات خیریه شاخص و فعال در استان با حضور تعداد ۲۵۰ موسسه خیریه فعال و شاخص استان برگزار می شود.

وی با عنوان اینکه این همایش ابتدای آذرماه امسال با همکاری کمیته امداد و حوزه ی اجتماعی استانداری ایلام برگزار می شود افزود: هدف از این همایش صرفاً تجلیل از موسسات خیریه فعالی است که در طول سال در زمینه های کار خیر و کمک به نیازمندان فعالیت موثر داشته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: دستگاههای که صدور مجوز راه اندازی خیریه ها را عهده دار هستند اطلاعات لازم در این زمینه همراه با مستنداتی از فعالیت این موسسات فعال را به دبیرخانه همایش در کمیته امداد ایلام ارسال تا ترتیب حضور آنها در همایش بر اساس ضوابط موجود داده شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام نیز در این همایش با بیان اینکه فعالیت چندین موسسه خیریه در استان نیازمند ساماندهی است گفت: به همین منظور مجمع خیرین استان در آینده راه اندازی می شود.

مهدوی با بیان اینکه هماهنگی در زمینه امورات خیر و نیکوکاری از جمله ماموریت های این مجمع خواهد بود گفت: با توجه به ضرورت تشکیل چنین مجمعی سامانه ای هم طراحی و فعال خواهد شد.

وی با عنوان اینکه حضور موسسات خیریه و جامعه نیکوکار کشور در دستگیری از نیازمندان و موضوع مواسات و همدلی فرهنگ بسیار ارزشمندی است که در اسلام و کشور ما نمود بسیار تأثیرگذاری در جامعه دارد تصریح کرد: اینکه همه خیریه های برتر در یک همایش جمع و تجلیل شوند یک کاری ارزشمند است.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان