پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام؛

اردوهای راهیان پیشرفت در استان ایلام برگزار شد

۱۴۰۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۴۵ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با حضور جوانان و نوجوانان در استان خبر داد.

به گزاش ایلام رویداد؛شهاب شهبازی با اشاره به برگزاری جلسات گفت و شنود جوانان در این استان، اظهار کرد: جلسات مختلفی با حضور جوانان در دستگاه های مختلف اجرایی استان از جمله سازمان بهزیستی، هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادها برگزار شده است.

وی افزود: این نشست ها در حوزه سازمان بهزیستی با حضور جوانان موفق معلول در حوزه توان‌بخشی، دختران جوان خانه های سلامت اجتماعی و جوانان تحت پوشش مراکز مثبت زندگی، در حوزه ورزش و جوانان با حضور جوانان عضو سازمان های مردم نهاد و در حوزه هلال احمر با حضور جوانان عضو جمعیت داطلبان این سازمان برگزار شده است.

مدیرل ورزش و جوانان ایلام با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در استان با حضور جوانان و نوجوانان، گفت: تقویت هویت ملی و اعتماد به نفس و مقابله با سیاه نمایی دشمنان از توان علمی، صنعتی، معدنی و گردشگری و سایر حوزه ها، از اهداف برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت است.

شهبازی بیان داشت: در سال جاری با هماهنگی های انجام شده چهار مرکز صنعتی بزرگ استان از جمله پتروشیمی و پالایشگاه گاز ایلام، کارخانه سیمان ایلام و سد و نیروگاه بزرگ سیمره برای بازدید جوانان و نوجوانان در قالب اردوهای راهیان پیشرفت مشخص شده است.

وی با بیان اینکه استان ایلام در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج رتبه دوم بعد از استان تهران را کسب کرده است، ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های این نهاد، ارائه مشاوره به جوانان در مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده است که در حال حاضر ۶ مرکز در استان فعالیت دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه به صورت میانگین هر ماه ۲ جلسه تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در سطح شهرستان های استان برگزار می شود، ابراز کرد: تمام خدمات این مراکز در حوزه مشاوره ازدواج و خانواده برای جوانان به صورت رایگان ارایه می شود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان