پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از نظارت و بازدید مستمر کارشناسان پایش مواد کودی از انبارهای کارگزاران استان خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد به نقل از روابط عمومی؛ سیامک بیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: بازدید کارشناسان پایش مواد کودی و نظارت کامل بر عملکرد فرآیند خرید و توزیع کود شیمیایی به طور مستمر انجام می شود.

وی افزود: به طور متوسط ۲ ماه یکبار از هر کارگزاری بازدید می شود که در مجموع از ابتدای سال تا الان بیش از ۲۳۲ بازدید صورت گرفته است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام ادامه داد: این بازدیدها در راستای دستورالعمل کنترل و نظارت بر تولید و توزیع کودهای کشاورزی تکلیفی و غیر تکلیفی صورت گرفته است.

بیگی ادامه داد: در هنگام بازدیدهای مذکور تذکرات لازم در خصوص برندهای کودی شرکت های طرف قرارداد، ثبت کودی، برچسب قیمت های کود، مغایرت های وزنی، نمونه برداری از کودها و کنترل حواله های توزیعی، مشخصات کشاورزان، بهره برداران، سطح زیر کشت واقعی و همچنین قیمت فروش انواع کودها به کارگزاری ها داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین این بازدید ها در راستای جلوگیری از توزیع کودهای فاقد کیفیت و توزیع نهاده های خارج از شبکه انجام می شود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: تلاش می شود با نظارت دقیق و پایش کارگزاری ها بصورت مستمر، کود های توزیعی به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

بیگی تصریح کرد: هدف از این کار حمایت از حقوق کشاورزان و بهره برداران می باشد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان