پایگاه خبری ایلام رویداد

 با حضور استاندار ایلام انجام شد؛

آغاز به کار رسمی بخشداری آسمان آباد شهرستان چرداول

۱۴۰۲/۰۹/۰۲ ۲۲:۴۳ چاپ

ایلام رویداد |امروز پنج شنبه و با حضور استاندار ایلام بخشداری آسمان‌آباد شهرستان چرداول آغاز به‌کار رسمی کرد.

به گزارش ایلام رویداد؛ استاندار ایلام در این آیین گفت: بسیج میراث ماندگار امام راحل بود که در تاریخ ۵ آذرماه ۵۸ دستور تشکیل بسیج را صادر کردند و امروز تفکر بسیجی در جهان فراگیر شده است و در سراسر کشور، همه‌ی بسیجیان مایه‌ی اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی هستند.بسیج یک تفکر و لباس خدمت در همه‌ی عرصه‌هاست.

حسن بهرام نیا افزود: کارنامه‌ی بسیج پس از چهار دهه درخشان است و این کارنامه‌ی درخشان بسیج، بیان‌گر دوراندیشی امام راحل بود.

وی افزود: نیروهای بسیج در همه‌ی عرصه‌ها نظیر علوم پزشکی، هوا و فضا، اقتصادی و فرهنگی ردای خدمت را بر تن کرده است و با تمام وجود برای پیشرفت کشور تلاش می ‌کنند.

وی اضافه کرد: پس از چهار دهه از زمان تشکیل بسیج، مردم این تفکر را با جسم و جان خود پذیرفتند و امروز با وجود همه‌ی تحریم‌ها، در همه‌ی عرصه‌های علمی، فناوری، هوا و فضا و سایر علوم به پیشرفت قابل توجه‌ای دست یافتیم. از خداوند متعال می‌خواهیم که عاقبت به خیر بشویم و این عاقبت به خیری چیزی جز حرکت در مسیر فرهنگ و تفکر بسیجی نیست.

نماینده‌ی عالی دولت در استان در بخش دوم سخنان خود با اشاره به بحث اربعین ضمن قدردانی از مهمان‌نوازی مردم چرداول در این کنگره‌ی بزرگ، یکی از افتخارات دولت سیزدهم در استان، تکمیل زیرساخت‌های حوزه‌ی راه عنوان کرد و گفت: در کمتر از دوسال بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد در حوزه زیر‌ساخت‌ها هزینه شد که ۵ هزار میلیارد تومان فقط در حوزه‌ی راه‌ها بوده است.

وی بیان داشت: روز به روز با تزریق اعتبارات راه‌های مواصلاتی و زیرساخت‌های استان در حال تکمیل شدن است.

بهرام نیا با اشاره به اقدامات انجام شده در استان در حوزه‌های مختلف، گفت: استان در آینده‌ی نه‌چندان یکی از استان‌های برخودار کشور خواهد بود.

وی در پایان از تلاش‌های اصحاب رسانه نیز قدردانی کرد و گفت: اصحاب رسانه با تمام وجود ضمن انعکاس خدمات دولت در استان، مطالبات و خواسته‌های مردم را به مسئولان انتقال می‌دهند که این نقشی‌آفرینی قابل تقدیر است چرا که رسانه‌ها در حقیقت حلقه‌ و واسطه‌ی بین حاکمیت و مردم هستند.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان