پایگاه خبری ایلام رویداد

فرماندار این شهرستان خبر داد؛

چوار میزبان شهدای گمنام تازه تفحص شده خواهد بود

۱۴۰۲/۰۹/۰۴ ۱۵:۰۰ چاپ

ایلام رویداد |ابراهیم یعقوبی با اعلام این خبر اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های مستمر و با مساعدت سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان و سرهنگ فولادی، افتخار بزرگ میزبانی از شهدای گمنام نصیب شهرستان شهیدپرور چوار شده است و امیدواریم میزبان خوبی برای این شهدای گرانقدر باشیم.

وی افزود: ۲۶ آذرماه، شهرستان چوار میزبان دو شهید گمنام تازه تفحص شده خواهد بود، که این شهدای والامقام در گنجوان مرکز بخش بولی و پالایشگاه گاز ایلام آرام خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: شهدای گمنام مایه آرامش معنوی مردم شهرستان هستند و مکان دفن این شهدای گمنام می‌تواند همانند قطب فرهنگی و معنوی در شهر شناخته شود.

یعقوبی تصریح کرد: مراسم استقبال باید با تمام توان و شور مردمی در شهرستان برگزار شود و کلیه ادارات و اعضاء ستاد استقبال نیز طبق زمان‌بندی و برنامه ریزی مشخص، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی آماده‌سازی بخش بولی جهت میزبانی شایسته از شهید گلگون کفن از صبح امروز جمعه و به همت سپاه ناحیه شهرستان، بخشداری بولی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب آغاز شده است.

فرماندار چوار در پایان اظهار داشت: مسئولین و مردم ولایی و شهید پرور شهرستان چوار با حضور پرشور در این مراسم باشکوه بار دیگر با آرمان‌های والای شهداء تجدید پیمان خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان