پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بانوان مسجدی برای تربیت نیروی انقلابی در بستر کانون های فرهنگی و هنری مساجد تلاش نمایند.

 

 به گزارش ایلام رویداد؛ «فریده الیاس پوریان»، امروز (7آذر ماه)، در دوره آموزشی مدیران خواهر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اهمیت حضور جوانان و نوجوانان در این کانون ها، اظهار کرد: حضور قشر های مختلف جوان و نوجوان به ویژه بانوان دراین پایگاههای دینی موجب آگاهی این قشر و حضور موثر آنها در عرصه های فرهنگی و اجتماعی در جامعه خواهد بود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام، با اشاره به هجمه های مختلف فرهنگی و جنگ نرم دشمنان برای فرو پاشی این نظام و انقلاب به ویژه در حوزه خانواده و حجاب عفاف در سال های اخیر نقش کانون های مساجد به ویژه بانوان مسجدی برای مقابله با این هجمه ها و تربیت نیرو های انقلابی در بستر مساجد بسیار موثر دانست.

وی، همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات مختلف فرهنگی و اجتماعی در جامعه از مدیران کانون های تخصصی خواهران خواستند تا با طرح ها و برنامه های فرهنگی هنری و دینی دستگاههای فرهنگی در کاهش آسیب های اجتماعی یاری نمایند. 

الیاس پوریان، در ادامه زیست عفیانه، جمعیت و تنظیم خانواده و کسب و کار های خانواده محور مهمترین سیاست های ابلاغی در حوزه زنان و خانواده برشمرد و افزود: چنانچه طرح ها و برنامه هایی از سوی کانون های مساجد در این محور ها برای ما ارسال شود مورد حمایت قرار خواهند گرفت. 

وی، ادامه داد: با توجه به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در بحث جمعیت و تنظیم خانواده و آمار های پایین استان ایلام در این زمینه دست یاری به سوی کانون های فرهنگی و هنری دراز می کنیم تا با اجرای برنامه ها و طرح های فرهنگی بتوانیم در حوزه جمعیت و تنظیم خانواده گام های موثری در استان برداریم.

گفتنی است، مدیران کانون های فرهنگی و هنری تخصصی خواهران در این دوره آموزشی با راهبرد های مدیریت فرهنگی و کارتشکیلاتی و بایسته های نظام زن و خانواد آشنا شدند.

  لازم به ذکر است، کنگره بانوان فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بسیتم آذر ماه در تهران برگزار و مدیران انون های تخصصی خواهران استان ایلام نیز در این کنگره حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان