پایگاه خبری ایلام رویداد

ایلام رویداد |امعاون اشتغال و خودکفایی امداد ایلام با بیان اینکه امسال ایجاد بیش از ۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان جویای کار هدف گذاری شده است گفت: تاکنون برای ۱۴۰۰ نفر مددجو در استان شغل ایجاد شده است.

به گزارش ایلام رویداد؛حمید احمدی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ با همکاری و همراهی خوب اعضای شورای اشتغال استان و بانک های عامل از مجموع ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب، مبلغ ۴۳۰ میلیارد تومان و معادل ۱۰۷ درصد آن جذب شد، اظهار داشت: این میزان اعتبار به تعداد ۵۵۰۰ نفر از جامعه هدف در راستای ایجاد اشتغال بعنوان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

وی افزود: در سال جاری برنامه امداد جذب منابع بانکی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان است که تا کنون علیرغم تنگنا های موجود مبلغ ۱۸۶ میلیارد تومان معادل ۲۷درصدسهم ابلاغی جهت ایجاد اشتغال و به تعداد ۱۴۰۰ نفر از جامعه هدف جذب و پرداخت شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل بیش از ۵۰درصد از برنامه عقب می باشیم.

معاون اشتغال و خودکفایی امداد ایلام گفت: انتظار ما از اعضای شورای اشتغال استان و در راس آن ها استاندار محترم این است که با پیگیری های لازم از طریق ستاد مرکز و بانک مرکزی همانند سال گذشته زمینه جذب و پرداخت صد درصدی تسهیلات ابلاغی جهت اشتغال به کار مددجویان تا پایان سال فراهم گردد.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان