پایگاه خبری ایلام رویداد

مدیرکل تعاون روستایی ایلام؛

پویایی مرز مهران سبب رونق اقتصادی تشکل ها می شود

۱۴۰۲/۰۹/۰۹ ۱۴:۰۳ چاپ

ایلام رویداد |مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: با توجه به پویایی مرز مهران و بستر های فراهم شده در این منطقه ما میتوانیم به فعالیت های صادرات و واردات بپردازیم که این مهم باعث رونق اقتصادی برای تشکل ها و استان می شود.

به گزارش ایلام رویداد؛حمیدرضا شکری در جلسه هم اندیشی با هیئت مدیره شرکت تعاون روستایی مهران اظهار داشت: بسیاری از شرکت های تعاون روستایی بنا بر نیازهای جامعه به ویژه در روستاها خود را بروزرسانی کرده اند و امروز این تشکلها در استان، بستر مناسبی برای ایجاد تحولات توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی می باشند که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

وی افزود: شرکت اتحادیه تعاونی مهران با توجه به پتانسیل و ظرفیتهای که دارد میتواند به جامعه کشاورزان خدمات بیشتری ارائه دهد.

مدیرکل تعاون روستایی ایلام ادامه داد: کارگاه ذرت خشک کنی علوفه ای یکی از ظرفیت های این اتحادیه است که می تواند علاوه بر افزایش بازده اقتصادی، نقش موثری در تامین علوفه و نیاز خوراک دامداران استان را تامین کند.

شکری در ادامه به بحث واردات و صادرات پرداخت و گفت: با توجه به پویایی مرز مهران و بستر های فراهم شده در این منطقه ما میتوانیم به فعالیت های صادرات و واردات بپردازیم که این مهم باعث رونق اقتصادی برای تشکل ها و استان می شود.

وی در پایان عنوان کرد: با بروز رسانی و استفاده از بستر های موجود خود در شرکت های زیر مجموعه میتوانیم اقتصادی پویا توام با اشتغال را برای روستائیان فراهم شود.

انتهای پیام/

نویسنده:
سارا میری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان